Min nya tatuering

"Min nya tatuering"? Låter som en skoluppsats...
I torsdags gjorde jag alltså min nya tatuering! På Ant Tattoo i Gamla Stan i Stockholm. Kan rekommendera det stället, de var väldigt bra och proffsiga. Tatueringen blev mycket bättre än jag hade hoppats på, så jag är jättenöjd med den. Den tog ungefär två timmar att göra, man var inte lite stel i armen efteråt kan jag säga. Hade nästan glömt hur det kändes att tatuera sig, och eftersom min första tatuering är mycket mindre och svart-vit så var det här en helt ny känsla. Men det är helt klart värt det när man ser resultatet efteråt! Fick den dessutom tusen kronor billigare än jag hade trott, så det var mycket välkommet! Först skulle den kosta 3 500, men fick den för 2 500. Sätter in en bild på den, kommentera gärna!
Amor vincit omnia = Kärleken övervinner allt



Så igår var det julklapps-spelet hemma hos moster och morbror. Det var jag, föräldrar, storebror, hans tjej, lillasyster, moster och morbror plus kusiner. Blev ganska sent och mycket att dricka, syntes mer på vissa än på andra, hehe. Rolig kväll! Fick med mig två julklappar hem, julprydnader i bägge.
Så idag handlade jag de sista julklapparna, så nu ska det inte vara något jag har glömt tror jag. Skulle vara ganska pinsamt om man glömde köpa till någon!
Allt som fattas nu är snö.


Kommentarer
Postat av: josse

snygggg!!

2008-12-20 @ 21:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0