Sommar

Sommarlovet så här långt....

Har varit i Skåne en vecka, bodde hos storebrors flickväns föräldrar, mycket snällt av dom. Har varit i Malmö och gått på stan, och så Danmark och köpt öl och vin förstås! Hittade en jättegod vodka eller liknande med lakritssmak, som tur är det mest jag som gillar den så jag får ha den för mig själv, haha!

Har köpt lite målargrejer, och har prövat att måla lite grann...resultatet blev en tavla jag blev ganska nöjd med (för att vara första gången), inget avancerat men i alla fall..... ska lägga upp en bild snart för de som är intresserade!
Så köpte jag ett par skor också, då mina gamla höll på stt falla sönder, hehe.....ett par vita, mycket snygga
Dessutom en helt otrolig bok: Richard Dawkins "The God Delusion"! Har ni inte läst den, gör det! Ni kommer aldrig tro på Gud igen!

*   *   *

Fick veta för bara ett par dagar sen att min svågers pappa har dött, ganska ung dessutom.
Hade knappt träffat honom överhuvudtaget så hade ingen relation till honom, men det är ju synd ändå förstås. Hjärtinfarkt, helt oväntat....fast kanske inte helt, det berodde antagligen på att han stressade och jobbade alldeles för mycket.

Så... för övrigt ligger man mest i hängmattan ute på landet och läser... har läst ganska mycket den här sommarn, och inte badat nånting alls....
Snart börjar höstterminen igen den 22:e augusti är det registrering till en ny kurs, ett nytt halvårs pluggande.... Vet inte vad jag ska läsa än, får välja något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0