Utekväll!

Gick ut i lördags, riktigt kul var det, den roligaste utgång jag varit med på i alla fall!

Förfest hos Elin, med Sandra, Rebecca, Kristoffer, spritlek och Singstar... vågar bara sjunganär jag är full, men då gick det bra!
Efter en stund kom tre till, minns inga namn, haha. Något berusad var man, men det syns inte på mig förstås.... de trodde inte på när jag sa att jag var full verkade det som, haha
Drack gin och tonic, en klassiker och min nya favorit tror jag... varför gillar du inte den, Elin? =)

Efter det blev det Platå hela natten! Brukar inte gilla och dansa men nu gick det också bra av nån anledning, kanske på grund av det goda sällskapet =)
Kom väl dit vid tolv, gick och åt kebab på Hakepi vid tre och sen viljag gå hem men då blev Elin orolig, haha
Fick vara hemma hos henne tills jag tog bussen hem vid sju på mogonen.
Så blev det hem och spela Guitar Hero som avkoppling.... tror jag sov ungefär en timme den natten, haha

Hur som helst, en lyckad kväll absolut!

*   *   *

Nu har jag börjat på mitt sommarjobb, på ett bygge i Tallboda. Min morbror fixar, han jobbar också där. Kanske inte drömjobbet men det blir i alla fall pengar på banken! Skönt att jobba också faktiskt, oavsett vad det är för jobb... bara känna att man gör någonting


Kommentarer
Postat av: Jannika

Fan vad roligt! Hoppas det blir fler gånger du går ut då! :D

2008-06-14 @ 11:25:16
Postat av: elin

Ja det var ta mej fan den roligaste utgången!!

undra varför?;)

Klart det var roligt för din del pga SÄLLSKAPET;) Hallå, elin fixar det vettu:P



tar igen det snart igen, men ingen gin o tonic;)

kram

2008-06-15 @ 14:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0