Tatuering i december!

Nu har jag äntligen bokat tid för att tatuera mig! Den 18:e december blir det, lagom till jul och allting, hehe. Blir en trevlig julklapp till mig själv!
ska tatuera en ros på insidan av vänsterarmen, har ritat den själv och allting, blir mycket bra!

Hittade ett bra ställe i Gamla Stan: Ant Tatoo
Vill någon kolla in det gå till deras hemsida: www.ant-bodyart.se

*   *   *

Håller på och jobbar med en hemtenta just nu, ska in imorgon! tur tat den i stort sett är klar...
Sen blir det att börja med C-uppsatsen. barn- och ungdomslitteratur... vad ska man skriva om?? har ett par idéer, en vet int om de duger. Man kan ju få magsår av mindre!

Hm, vad har hänt annars....
Har köpt en ny jacka, grå, Batistini förstås! Den kostade tusen spänn, det dyraste klädesplagget jag köpt någon gång tror jag, men det var det värt! Konstigt hur annorlunda det känns när man tar på sig dyra kläder, undrar varför... kanske sitter det bara i huvudet, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0