090409

(klaga inte på titeln! orka komma på intressanta titlar bara för läsarnas skull!)

Denna dag började grå och regnig, men det visade sig att det blev en ganska bra dag ändå! Jag är i linköping nu över påsken. Stor skillnad från stockholm, det märks varenda gång jag kommer hit. Linköping är, hm.... "mysigare", i brist på ett bättre ord. Jag tycker inte illa om stockholm, absolut inte. Men hemstaden är ju alltid speciell, det går aldrig att komma ifrån

Åkte till Ikea med mamma på förmiddagen, vi köpte ett glas-skåp som tydligen blev mitt, även om jag inte betalade för det, haha. Sen satte jag mig på biblioteket och väntade på att Panida skulle ringa (en ny kompis, träffats på facebook och msn). Hon ringde vid ett och sa att hon hade nog inte tid att ses idag. Så jag gick till busshållplatsen, och gissa vem som var där! Hon klev precis av bussen när jag stod och väntade på min buss, snacka om sammanträffande! Första gången jag såg henne. Hon var söt, trevlig! Vi skulle ses imorgon igen, det ser man fram emot! Får se om det blir lunch eller fika eller nåt sånt
Så såg jag en av mina mostrar, som skulle kliva på precis samma buss, fick en pratstund med henne också. Trevligt, trevligt

Har lite planer nu för påsken, eller rättare sagt är det mina föräldrars planer, men jag hänger på!
Imorrn är det grillning, årets första! Min bror och hans tjej kommer hit (till mina föräldrars hus) och grillar lite, dricker lite vin och så
Så på påskafton är det middag hos min moster och morbror, och mina två närmaste kusiner förstås, Sara och Gustav
Så ett par dagar efter det, vet inte exakt när, firar vi mina föräldrars födelsedagar. De fyller i samma månad, väldigt nära varandra,  lite kul. Har lyckats skaffa presenter åt båda, även om det var svårt! Nästan aldrig lätt att handla present till någon, och ännu svårare om man inte har nån lista!
Så på onsdag kommer antagligen en annan vän till mig och sover över här. Samma person som jag var på besök hos i Växjö (se längre ner i bloggen). Kul kul!

Känner mig oerhört social just nu, en främmande känsla måste jag säga... men helt okei!

Dagens musiktips: Morrissey - "Suedehead"

Kommentarer
Postat av: Elin

det låter spännande det där. Så hon kommer till dig iaf=);)

HA en mysig påskhelg nu då=)'kram

2009-04-10 @ 13:05:20
Postat av: josse

Ja, det har du allt rätt att göra :P Inte ens jag känner mig sådär social! Glad för din skull :)

2009-04-10 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0