Tillbaka I Stockholm

Tillbaka i Stockholm efter en sommar i Linköping. Föräldrarna följde med upp och hjälpte till med packningen, sen gick vi ut på stan och åt. Varmt och skönt i Stockholm idag, det sista av sommarvärmen? Möttes av ett berg med post i brevlådan och dammråttor som tydligen vaktat rummet åt mig under sommaren
Har spenderat resten av dagen med att packa upp allt jag hade med mig, har upptäckt att jag har väldigt mycket kläder.... ändå använder jag bara hälften av det
Har för många böcker och cd-skivor också! Ibland är det inte kul att leva på bara 17 kvadrat
Får pengar imorrn också, runt 9000 tror jag.... men är tvungen att betala räkningar också, så kan det va

Imorgon är det registrering till höstterminen på Universitetet
Måste upp tidigt.... *gäääääaspa*
Är inte direkt redo för höstterminen känner jag
.... nåja

Dagens musiktips: Maia Hirasawa - "Still June"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0