Jul-uppdatering 3.0

Julafton med släkten i torsdags! Mycket trevligt, nöjd med julklapparna också, både de jag fick och gav bort!
Var några släktingar här på kvällen som vanligt, trevligt trevligt. Perfekt vinterväder också, kallt och snö
Speciellt kul att se min storasyster som ska ha barn i sommar! Magen har redan börjat växa, känns lite overkligt att vara morbror om bara ett år....

Julgran och släktbilder! Mamma, storasyster och hennes kille, lillasyster, storebror och hans tjej, pappa, + syrrans hund Nixon





Julklappar anno 2009
Fick hela sex cd-skivor!

Beatles - "Beatles for sale"; "Help"; "Sgt. Pepper's lonely hearts club band"; "Abbey road"
Melody Gardot - "My one and only thrill"
Muse - "The resistance"

Fick en massa choklad (kommer bli tjock). Dessutom fick jag en skjorta och en Fred Perry-tröja av svågern! Brukar få kläder av honom, bra att man har samma klädsmak, hehe




*     *     *

Så igår, juldagen, var det utgång med Elin, Alex och några till, vi var fyra killar och fyra tjejer. Tjejerna skulle gå till Pitcher's, försökte komma in där också men det gick tydligen inte utan förköp som jag trodde, så jag gick tillbaka till killarna och vi hamnade i en lägenhet vid trädgårdstorget. Skitfull och trött.... somnade ett par timmar, vaknade, drack en öl till och somnade igen
Kom hem precis i tid till släktmiddag, en halvtimme efter att jag kommit hem med bussen kom gästerna, så det var ju perfekt! Var lite halvt borta, syntes väl också antar jag, men det var trevligt det också!

Nyår nästa.... vad ska man göra då då? Kanske blir att spendera kvällen med släktingar som omväxling. Brukar ju festa med Elin och Alex på nyår, men vet inte om det blir någonting

Hur som helst! Sitter just nu och se på Simpsons-maraton! Orkar inte göra någonting idag förutom att ligga framför teven känns det som, men det är ju det julen är till för: avkoppling och trevligt sällskap!


Dagens musiktips: Homer Simpson - "Mr. Plow"

Kommentarer
Postat av: Elin

Du var megafull ju!! Och dessutom var vi inte på pitchers, vi var på NH = nationernas.

=9

2009-12-27 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0