Jul-uppdatering

Så, vad har hänt på sistone.... det har varit en ganska händelsrik och rolig helg!


Torsdag:
Kom till linköping, åt tacos och drack vin med föräldrarna och lillasyster

Fredag:
Julhandel på stan med mamma och lillasyster
Julspel hos moster och morbror och kusinerna på kvällen

Lördag:
Konsert i kyrkan där min kusin sjunger i kören

Idag:
Julstädning av huset
Kvällspromenad snart med Nina! Alltid lika trevligt med våra filosofiska diskussioner


Imorgon blir det också lite julhandel, har ett par julklappar att köpa. Hoppas bli klar imorgon så man får det överstökat.... ska gå på stan med lillasyster i alla fall
Julafton på torsdag! Ser fram emot att se storasyster, första gången jag träffar henne sen hon blev gravid!

Så blir det utgång den 25:e, juldagen, med Elin, Alex och några till. Ska till Nationernas Hus, ska tydligen vara bra drag där? Får se om man hittar nåt ragg också, hehe
Middag med släktingar den 26:e, annandagen

Blir väl någon utgång på nyårsafton också hoppas jag, hoppas få med mig Sandra, en kompis i linköping som jag inte har träffat ännu. Elin, blir det något på nyår? Lovar att inte bli lika full som förra året!


Dagens musiktips: Fever Ray - "When I grow up"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0