090102

Så var det helt plötsligt anno 2009
Kommer ta ett tag innan man skriver rätt årtal som vanligt.

Nyårsnatten var det fest hos Elin och Alex i Vasastan. Vi var nog runt tio personer tror jag, trevligt trevligt.
Men fan Elin, du skulle ju inte låta mig bli så full sa jag ju, haha! Får nog hoppa över spritleken nästa gång... Tur att det finns folk som är snälla nog att hjälpa en! Sov över där också, hoppas jag inte var för jobbig Elin...

2008 har väl varit ett okei år, har inte hänt något speciellt direkt tror jag, annat än min tatuering i slutet av året förstås, det är nog den största förändringen
Har skrivit både en B-uppsats i våras, och en C-uppsats i höst. Inne på sista året på min utbildning nu, efter det vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. I sommar ska jag i alla fall resa någonstans, det har jag bestämt. Skulle vilja åka till asien, men det är ju så jäkla dyrt! BIlligare att åka till New York eller något liknande. Några förslag på billiga resmål kanske?

Nåja!
Nytt år nu, nya saker att ta tag i. Får hoppas det blir ett bra år. Har inga nyårslöften direkt, annat än att kanske dra ner lite på rökningen... vet man ju hur det kommer gå med det löftet!
Vad är era nyårslöften, och kommer ni att kunna hålla dem?


Kommentarer
Postat av: Elin

Klart du inte var jobbig! förstår att de kan hända, men ja tur som sagt att Anna var till din assistans. Jag hade lite annat o syssla med just då, så hon erbjöd sej.

ananrs hade ja självklart hjälpt dej.



hoppas det var kul iaf.

2009-01-03 @ 00:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0