C på C-uppsats

Betyget på min C-uppsats kom idag. Jag fick alltså C, vilket inte är ett dåligt betyg, men kanske inget toppbetyg heller. Men jag är nöjd med det, det motsvarar ungefär ett VG eller G+ i den gamla betygs-skalan tror jag
Så på måndag börjar Teatervetenskapen! Bara introduktion då i och för sig, den riktiga kursen börjar inte förrän på fredag. Måste ju köpa kurslitteratur också ...*suck*... alltid lika jobbigt när man har en massa nya böcker man måste ha. Kan ju hoppas de flesta finns att låna på biblioteket förstås

Nåja, annars händer inte så mycket i den kalla huvudstaden. Igår var det vårväder, kan ju hoppas våren kommer tidigt i år. Tänkte kanske gå på bio ikväll... Changeling, någon som sett den? Angelina Jolie i huvudrollen och Clint Eastwood som regissör. Låter som en bra kombination faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0