Årets första snö!

Den första snön föll över Stockholm idag. Det började snöa precis när jag kom hem från gitarrkursen ikväll.... eller snö var väl lite mycket sagt, det är snarare snöblandat regn.... men i alla fall!
Vinterns är på väg, vrid upp elementet och ta fram duntäcket.... tänk varma tankar så ska du nog överleva även denna vinter.... en varm vän vid sin sida skadar ju inte heller!

Var i Linköping över helgen som sagt, blev ju inte riktigt som jag hade planerat
Men jag hade i alla fall en väldigt trevlig kväll hos Nathalie igår! Hon är en gammal kompis som jag inte hade träffat på över ett år, så det var kul!
Hon ville ha sällskap, så jag åkte till henne i Johannelund på kvällen. Vi såg på film, "State of play" med Ben Affleck och Russel Crowe, åt godis, pratade lite. Hennes hund Flinga höll oss sällskap också, låg och myste med oss i soffan som den sällskapssjuka chiuaua hon är.... till hälften katt, eller vad var det?
När filmen var slut hade sista bussen redan gått, så det slutade med att jag sov över där igår natt....

Åkte tillbaka till sthlm idag på eftermiddagen, hade gitarrkursen på kvällen och nu sitter jag här.... Jag har föreläsning imorgon så måste tvinga mig själv att plugga lite nu.... är så trött efter igår så jag vet inte hur det kommer gå, hehe


Dagens musiktips: Bo Kaspers Orkester - "Hon är så söt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0