Gäääääsp....

Jag kunde inte sova igår.... låg vaken och halvsov till ungefär klockan tre på natten, sen gav jag upp och satte på datorn istället. Låg och såg på South Park-avsnitt resten av natten
Men det straffar ju sig idag kan jag säga.... har inte varit så värst pigg idag, suttit och gäspat, inte orkat göra så mycket direkt

Hade det sista seminariet på kursen "Tv och komedi" idag. Nu ska det skrivas en tenta på den kursen, en sex sidor lång analys av en valfri sitcom. Eftersom jag alltid gillat Sputh Park så tänkte jag välja det, frågan är vilken vinkel man ska analysera serien i.... får tänka lite på det där, tentan ska inte vara inne förrän den tionde november

Så.... pengar imorgon! Eller snarare om exakt fyra timmar!
Har som vanligt några räkningar att betala, hyran bland annat....
Mina cigaretter tog slut idag också *snyft*.... ska köpa nya imorrn! En vinbox skulle inte heller vara fel.... och lite nya kläder att gå ut i på lördag! Tänkte dra ut på krogen eller något.... längesen jag var ute överhuvudtaget
Moderna museet har en utställning med Salvador Dalís målningar också som jag skulle vilja gå på.... får se vad det blir i helgen

Kent spelar på Annexet den 25:e till 28:e februari nästa år! Vill dit, men har ingen att gå med.... vill någon göra mig sällskap kanske? De släpper ju ett nytt album den 6:e november också, får se hur det blir. Jag var lite besviken på "Tillbaka till samtiden", det var faktiskt ett av deras sämre album. Får hoppas att det nya albumet, "Röd", blir bättre!


"That's mental.... come off it!"

Dagens musiktips: Tom Waits - "Muriel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0