Seg lördag idag....

Jag har suttit hela dagen framför datorn idag känns det som.... har druckit vin, skrivit på romanen.... så har jag skrivit ut en massa gitarrackord också, till låtar jag ska lära mig....
Ganska seg lördag faktiskt.... men skönt med såna dagar också ibland
Fick sms från Nathalie ikväll, det gjorde allt lite roligare! Saknar dig, N.... vi måste ses snart igen!

Mindre än en vecka kvar till den 23:e nu.... pengar pengar! Har ju haft lite ont om pengar denna månad, köpt ny gitarr och grejer.... tänkte gå ut i helgen när man äntligen har råd med det igen! Kanske krogen, kanske museum eller något liknande.... bio kanske? Går det några bra filmer just nu?

Snart börjar praktiken.... börjar bli lite nervöst, får hoppas det går bra! Lite trist om man inte trivs på stället, och sen tvingas vara där tio veckor.... men det ska väl gå bra, allt löser sig


Dagens musiktips: Bob Dylan - "Gates of Eden"

Kommentarer
Postat av: Sandra Boonman

haha datanörd :P bläblä

2009-10-19 @ 11:18:26
Postat av: Jossan

Jo jag tror absolut du saknar henne ;)

2009-10-19 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0