Lördagkväll

Så sitter man här.... ännu en ensam lördagkväll i mitt lilla studentrum. Vet inte ens vad jag ska skriva om, men kände att jag ville få ur mig lite tankar
Lillasyster sms:ade igår och sa att de hade pyjamasparty.... trodde man slutade ha det i mellanstadiet men.... tydligen inte, haha!

Sitter med min älskling i knät, min gitarr vill säga, älskar ljudet av stålsträngarna! Passar perfekt när man spelar 50-tals rock!
Min öl är slut *gråter*.... som tur är finns det cigg så det räcker! Röker antagligen för mycket.... men vad ska man annars göra för att få tiden att gå
En bra film på teve nu, "Serpico" från 1973 med Al Pacino i huvudrollen, året efter han gjorde "Gudfadern"


På måndag börjar den nya delkursen på utbildningen, och på tisdag börjar gitarrkursen på medborgarskolan. Ska bli kul faktiskt, ser frame emot det! Kanske träffar några nya trevliga människor också som omväxling


Dagens musiktips: Carl Perkins - "Matchbox"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0