Lite av varje....

Satt och såg melodifestivalen i lördags. Salem al Fakirs låt var väl okei antar jag, resten tyckte jag bara var slöseri med tid ärligt talat.... Varför kan det inte skrivas bra poplåtar som håller lite högre kvalite istället? Det skulle kunna göras så mycket bättre, därför känns det så meningslöst när sådana dåliga låtar (eller halvbra åtminstone) får så mycket uppmärksamhet
Men Salem var bra i alla fall, gillar honom faktiskt. Får se om nästa deltävling på lördag är bättre

Prövade ett nytt vin i helgen också, "Tre apor" hette det. Det var ap-gott faktiskt! (pun intended)
Vitt vin från tyskland, mycket milt och gott. Det kan jag rekommendera för den som är intresserad!

*     *     *

På fredag har jag första tentan i filosofi-kursen, i ämnet kunskapsteori. Får se hur det går, tänkte sätta mig på universitetet imorgon och plugga några timmar, det är behövligt!
Så på söndag är det ju alla hjärtans dag också. Är det bara jag, eller känns det som en dag som bara är till för att köpa prylar och godis?! Alla hjärtans dag är ju varje dag.... om man har någon speciell person att spendera dagarna med vill säga

Den 18.e åker jag till Linköping igen, min morbror firar sin 50-årsdag på lördagen! Vet faktiskt inte exakt vad vi ska göra, men det blir säkert kul

Varför blir alla äldre? Mina föräldrar är 60 om några år!
Ibland känns det som om tiden går alldeles för fort


Dagens musiktips: Salem al Fakir - "Keep on walking"

Kommentarer
Postat av: Soffan

Jag gillar också Salem. Håller med om att Alla Hjärtans dag har förvandlats till ett kommersiellt jippo och det centrala budskapet har kommit på skam. Jag önskar jag kunde stoppa tiden ibland- och frysa de "göttiga" ögonblicken...

Lycka till på tentan!

Jag håller alla mina två tummar för dig! Du fixar den säkert galant!

Salem Al Fakir: It´s Only You part 2 blir jag glad av ;-)

2010-02-09 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0