Stockholm - första veckan 2010

Jag sitter just nu med ett glas rödvin i handen och skriver på min roman: "Vägen till Paradiset".... jag är på sidan 63, men jag vet inte exakt hur jag ska fortsätta. Det känns som om skrivkrampen har släppt lite grann nu i alla fall, vilket är skönt. Har inte skrivit på boken på minst två månader tror jag....
Tänkte sitta och skriva hela dagen idag, bara glömma allt annat och fokusera på allvar

Min kurs i teoretisk filosofi börjar inte förrän den 18:e januari, så just nu har jag inte så värst mycket att göra faktiskt

Ikväll:
På spåret - SVT 1 20.00
Morden i Midsomer - SVT 1 21.00


Sedan imorgon är det meningen att jag ska gå ut med en kompis! Inte ofta jag går ut i sthlm så det ska bli skitkul! Han visste tydligen nåt bra ställe, får se vad det blir. Börja med att dricka lite hos honom dock
Hoppas det blir kul

*     *     *

Hade en skum dröm igår natt igen.... jag provkörde ett flygplan som var format som en munk. Det hette Tunnan och användes tydligen vid elfte september attackerna på WTC 2001, det var därför nödvändigt att provflyga planet för att visa allmännheten att planet fortfarande var ett bra plan! Så jag provkörde det åt regeringen (?) och kom fram till att även om planet var lite svårstartat så var det absolut värt att satsa på!
Skumt, jag vet.... har alltid såna konstiga drömmar, men det har väl alla å andra sidan


Dagens musiktips: Moder Jords Massiva - "Out of my hands"

Kommentarer
Postat av: sandra

tack tönt :D

2010-01-10 @ 20:49:25
URL: http://sandraboonman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0