God - the Mafia Boss

Tänkte dela med mig lite av vad jag brukar titta på när jag jag hänger på Youtube!

The Atheist Experience är ett radio- och tv-program som sänds varje söndag, ACA (Atheist Community of Austin) i Texas är skapare av programmet som blivit något av ett internetfenomen, särskilt vad gäller religion vs. ateism debatten som länge funnits på youtube
   Mängder av videor som kritiserar religion figurerar på youtube just nu, videorna från The Atheist Experience är några av de allra mest populära. Dessa videor har också hjälpt mig med mitt avståndtagande från religionen, bland annat gav de mig många viktiga argument för att kunna försvara min ateism

I just det här klippet jämför ordföranden för ACA, Matt Dillahunty, gud med en maffiaboss:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0