Sverigedemokraternas felräkning på 59 miljarder!

Alla ni som fundera på att rösta på Sverigedemokraterna tycker jag bör läsa den här mycket intressanta artikeln från Expressen idag. SD:s budget lämnar väldigt mycket att önska och är totalt orealistisk enligt många. Jag är ingen expert på ekonomi, så jag stödjer mig på vad experterna säger:

http://www.expressen.se/nyheter/val2010/1.2135781/sd-raknar-fel-pa-59-miljarder

Läs artikeln, och om ni inte håller med om vad som står där och fortfarande tänker rösta på SD, fråga er själva varför i stort sett alla experter numera sågar SD. Vet ni verkligen bättre än experterna på området? Eller röstar ni på SD av någon annan anledning....?


Dagens musiktips: Nick Cave - "Red right hand"

Kommentarer
Postat av: Nina

BIG like på ditt musiktips :D

2010-09-16 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0