Kryssning!

I helgen var jag på kryssning till mariehamn! Åkte med Elin, Sandra (gamla vänner) och tre som jag aldrig träffat förr: Mattias, Jerry, Johan.
Åkte upp till stockholm på lördag eftermiddag, tog väl ungefär tre timmar, sen incheckning på båten och in till taxfreen för att köpa kvällsdricka, köpte sex stycken Smirnoff Ice, riktigt gott!

Så satt vi i hytten och körde Jag-har-aldrig och sen sanning eller konka. Det var något av det roligaste, alltid kul att spela det förresten, haha. Man får reda på en del man inte vetat tidigare, och så hände det mysiga saker, haha (tack för pussen Elin!) *ler*
Jovisst, det gick hett till mellan tjejerna också vill jag lova, haha! Det ser man inte så ofta, kunde det ha något med den höga alkoholhalten att göra? hehe

Så blev det dansa halva natten, på två olika dansgolv. Något trött efteråt kanske, fick koppla av med en whisky i baren. Blev ju bjuden också hela tiden av Elin och Sandras drinkar, hann ju knappt köpa något själv ju, haha.
Var nära att få kontakt några gånger men jag träffade aldrig nån.
Är det mig det är fel på...?
Elin säger jag inte är tillräckligt "på", vad det nu innebär. försökte i alla fall vara social, vet inte hur väl jag lyckades

Så hamnade man i hytten vid tre, halv fyra så där.... Jag tror det var Elin som drog in en massa turkar eller liknande i hytten, haha. Något trångt.  Somnade väl vid fem eller så, när alla andra gick och la sig. Somnade tyvärr ensam.... nåja, bättre lycka nästa gång

Just det, köpte hem lite godsaker också. En flaska Jack Daniel's, två flaskor vaniljlikör i form av spermier ( se bild nedan, haha) och en limpa John SIlver utan filter.
Hm, tror jag har fått i mig minst 30 cigaretter under två dagar! När alla andra röker så är det lätt att an hänger på förstås. Hur hälsosamt det är vet jag inte, men är det fest så är det! haha

Vill någon se bilder från resan rekommenderar jag min goda vän elins blogg: www.elinupdate.blogg.se
(hm, länken borde funka)
Själv hade jag tyvärr inte kameran med mig


Kommentarer
Postat av: E

Hoppas verkligen du hade kul, var svårt att se o du sa ju inte mkt om det heller?

hoppas iaf de var värt resan=)

kram

2008-08-13 @ 09:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0