Födelsedagsfest i lördags

Åker tillbaka till sthlm imorrn, kul kul.
Ska försöka börja jobba på allvar med uppsatsen, ska skriva om Harry Martinson, hoppas det går bra i alla fall.... får ju inget betyg annars, haha

I lördags hade vi fest för mina föräldrar som fyllde 53 respektive 55 år.
Blev roligare än jag hade väntat mig, brukar inte trivas i stora sällskap men då var det helt okei. Bjöd på cigaretter hela kvällen, så är det när ingen annan har... I och för sig var det bara en person jag bjöd, och hon betalade för dem, haha. Min morbrors nya tjej, mycket trevlig person, lätt att prata med och sådär.
Blev ganska sent också, min morbror och hans tjej, och min moster stannade kvar till ett ungefär. Satt och lyssnade på musik, drack och pratade bland annat...
Mycket trevligt.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

har dina förädrar samma/nästan samma födelsedag?

2008-04-15 @ 12:25:13
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Japps

Ja, bara en dag emellan, det är lite häftigt

2008-04-15 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0