Jul - 08

Nu är julen över. Kom lite snö på julafton, vilket var skönt, annars hade man ju blivit fullständigt deprimerad! Kan ju hoppas det kommer lite till nyår också, ingen jul utan snö. Det enda som påminner om att det fortfarande är vinter är kylan, blev riktigt kallt i år ju.

Är väldigt nöjd med mina julklappar detta år. Den bästa var nog Kent-boxen, alla Kents tio album plus en massa extra låtar! Fick också en väldig massa böcker, sju stycken tror jag det var, bland annat "Bröderna Karamazov" av Dostojevskij och "The blind Watchmaker" av Richard Dawkins. Så fick jag en flaska vin plus tillbehör, en smörgåsgrill, en brödburk, Sex and the city - filmen, och lite pengar och presentkort.
Så det var en bra jul, inte bara för presenternas skull förstås. Trevligt att träffa lite släktingar, ovanligt några i år för att vara vår familj som är relativt stor. Tror bara vi var runt 14 personer som mest, och de enda barnen var mina två kusiner, min mosters barn. Tomten kom en stund också förstås, då blev vi ju en till!

Så på juldagen satt man mest och tog det lugnt, gjorde bokstavligt talat ingenting! Så var det middag på annandagen, och idag mellandagsrea!
Hittade en del kläder på rean faktiskt, en kritstrecksrandig kavaj som var riktigt snygg och två t-shirts. Bra att ha något att ha på sig på nyår också, blir antagligen fest hos Elin då! *hoppas*

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0