Sex and the city och Plaza

Gick på bio i lördags, för första gången på länge, såg Sex and the city! Mycket bra film, nästan lika bra som serien faktiskt. Värd att rekommendera, om ni gillar serien gillar ni filmen!
Sen blev det plaza några timmar, satt och drack ett par glas Jack Daniels, mycket gott.
Så missade jag ju förstås sista bussen hem (har otrolig dålig koll på sånt, haha) så jag fick mig en timmes promenad hem från stan, var hemma ungefär vid tre tror jag. Satt och kollade på film och tog ett par glas vin resten av natten...

Tycker om att vara uppe på natten, det är som att man glömmer bort alla problem och kan göra vad man vill... man bara är... det är befriande på något sätt

seg nästa dag? klart...
haha

Kommentarer
Postat av: Fia & Ella

Är du säker på att du verkligen gillar Sverige? Innan du svarar, kolla detta:



http://nutcream.blogg.se/2008/june/argumentation-mot-sverige.html

2008-06-30 @ 21:23:56
URL: http://nutcream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0