De första vårkänslorna

Fick vårkänslor idag juuu, fast det var snö ute.
Solen sken i alla fall, riktigt skönt.

Redogörelse för dagen:
- Var på biblioteket, lånade fyra böcker
- Gick på stan, köpte nya kläder, super snyggt
- Åkte hem, tunnelbanan försenad!
- Pluggade, när jag inte orkade mer blev det teve som vanligt

Pratade med min vän i Taiwan idag riktigt länge, alltid kul att prata med henne.
Om jag har känslor för henne? Njavars..... skulle nog kunna bli om vi träffades, och det lär ju hända....
(Jag verkar bli kär i vad som helst som har två ben och bröst!! neevars, skojar bara.... Hon är supersöt!)
Så skrev en gammal klasskompis, som jag inte har pratat med på flera år, till mig på msn! Det var roligt tyckte jag!

Ja, ja.... finns inte så mycket mer att säga om idag, känns inte som en bortkastad dag i alla fall
Ser fram emot fler vårkänslor ju närmre den riktiga våren kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0