Vilken skillnad en dag kan göra

Jag tyckte hon såg på mig.... ja, det gjorde hon. Jag såg på henne också, och hon såg att jag såg på henne.
Det var som att det plötsligt blev dubbelt så varmt, som om det inte vore varmt nog.
Hon hade fina ögon.
Det är såna ögonblick som gör livet värt att leva antar jag

*   *   *

Okei, jobbar med opponeringen på uppsatsen nu. Ska läsa en uppsats som en annan i gruppn har skrivit, och komma med konstruktiv kritik, påpeka fel och liknande. Borde inte vara alltför svårt, men är fortfarande lite nervös för det ändå, om folk tycker det man säger bara är korkat, haha
Har glömt vem som skulle opponera på min uppsats om Harry Martinson, men hoppas den inte sågas helt i alla fall.... neerå, det tror jag i o för sig inte, är man en begåvad skrivare så är man!
Nåja, får se hur det går. Skönt att det är det sista att göra på terminen i alla fall.

Men vad varmt det är!! Jag rinner nästan bort...
tror jag solar lite imorgon, kan ju inte gå omkring helt blek heller!

Sommarläsning:
   Strindberg - Inferno
   Lagerkvist - Ångest
   Hamsun - Svält

...och mycket annat!

Kommentarer
Postat av: Chrustjov

"en begåvad skrivare"? hur är det med svenskan?:P

2008-05-31 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0