sömnlös...

Ännu en natt utan sömn....
de här nattvaken tar livet av mig snart! Vet inte hur jag ska göra för att kunna somna lättare, är det ingen som har några bra förslag man kan testa? Kanske helt enkelt är så att jag tänker för mycket.... att jag har svårt att koppla bort tankarna, rensa hjärnan
Hur som helst, att stanna uppe en hel natt är något jag är van vid vid det här laget. Har suttit uppe och spelat poker i stort sett hela natten. Skulle vara kul om man var några stycken som kunde spela på skoj nån gång
Pokerkväll liksom!

Så, snart är det jul igen! Har ni köpt era julklappar än? Själv har jag några stycken kvar i alla fall. Min julklapp till mig själv blir förstås min tatuering som blir till den artonde december! Hoppas den blir lyckad, men sället verkar bra så jag litar på dem! Den kostar 3500 av vilket jag redan har betalat 1000, dels för att den är ganska stor och för att den är i färg. Det tror jag det är värt faktiskt....
I Stockholm har det snöat tre eller fyra dagar i sträck! Det ligger riktigt mycket snö på marken nu, vilket bidrar till julkänslan förstås... Nu fattas bara glöggen, pepparkakorna, skumtomtarna, stearinljusen, granen och.... vad var det mer.... just det ja, spriten! Hur kunde jag glömma det viktigaste av allt?!

Nåja.... och den tolfte december blir det Viking Line med föräldrarna, storebror och hans tjej. Kan nog bli kul, dessutom är Melody Club där den trettonde. Åtminstone tror jag det var på samma båt som vi skulle åka med.... Det visar sig, skulle vara kul att se dem, har aldrig gjort det men alltid velat

PS. Förslag på julklappar till föräldrar tas tacksamt emot! Svårt att komma på till alla ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0