Tillbaka till verkligheten

Jag drömde att jag hade åtta kommentarer på vartenda blogginlägg jag någonsin skrivit....
Sen drömde jag att jag spelade poker, jag vann en miljon med en flush i spader....
Det var en trevlig dröm

*     *     *

I torsdags var jag på Skänningen marknad. Oerhört mycket folk, oerhört varmt och oerhört trångt! Köpte två filmer för 39 kronor styck, Roy Anderssons "Du levande" och "Ringu". Det som är bra med marknader är att man kan hitta saker som är mycket billigare än de annars skulle vara, men det är klart, det finns mycket skräp också
Var där med familjen. Såg åtminstone en person jag kände igen, men jag tror inte hon såg mig. Hon var där med sin kille och han gillar inte mig har hon sagt, fan vet varför....

Så.... sommaren är snart slut och dags att flytta till stan igen efter ett par månader på landet. Tillbaka till verkligheten alltså....
Jag bor i Linköping hos föräldrarna i två veckor till, sen flyttar jag tillbaka till Stockholm för höstterminen. Sista terminen på programmet jag går, Kulturvetarlinjen. Vet inte hur jag känner inför det faktiskt
Efter det, alltså nästa vår, vet jag inte vad jag ska göra, eller ens vad jag vill göra.... Tror att jag vill bo kvar i Stockholm, jag gillar den staden. Lillasyster har bett mig fundera över att flytta till Gotland också, hon har bott och pluggat där i ett år nu. Jag vet faktiskt inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0