2009-03-11

Det var längesen jag skrev på min blogg nu. Har i o för sig inte så mycket att säga just nu. Tänkte ju skriva en gång i veckan ungefär, men det funkar inte när man inte har något att skriva
Bob Dylan-konserten kommer allt närmare! Nu är det mindre än två veckor kvar till den 23:e mars!!

Så den tjugonde är det "klassfest" med teatervetar-gruppen på universitetet. Blir nog också kul, lite lättare att lära känna varann om man ses utanför klassrummet också, och lite alkohol gör en ju bara ännu mer social! Men det är trevliga människor i klassen också så det blir nog kul

Så, en liten uppdatering om läget. Som sagt, händer väl inte så mycket just nu
Oerhört trött på snö nu örresten!! Det har kommit ännu mer nu... kunde det inte ha snöat i vintras istället? Är det växthuseffekten, eller vad tror ni?
Hur som helst, nu vill jag ha vår istället, så man kan få lite vårkänslor! Sen är det sommar... då jag hoppas få till något sommarjobb, kanske resa någonstans också om jag har råd med det...

Så är det med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0