Det blir aldrig som man tänkt sig

Åkte till Linköping över den här helgen, skulle hälsa på hemma, träffa lite folk och så där. Igår skulle jag ha träffat S, men det blev inte så.... av olika anledningar.... ska antagligen träffa henne på måndag istället
Så skulle jag träffa N idag, men blev inte så heller, men av helt andra anledningar.... kanske ska träffa henne imorgon också

Igår var storebror och hans tjej här i alla fall. De, jag och mina föräldrar åt tacos, drack tequila och såg på fotbollen på tv.... Sverige - Danmark 0-1, fan då.... Inte för att jag är särskilt intresserad av fotboll, men det är klart man håller på Sverige när de spelar

Det blev alltså att sitta hemma igår istället.... skrev lite på romanen, så jag fick något gjort i alla fall
Att det aldrig kan bli som man tänkt sig....

*     *     *

Ska söka något att läsa nästa termin på universitetet också. Tar ju examen från min utbildning till jul, sista terminen på Kulturvetarlinjen just nu, efter examen som börjar i slutet av oktober så är den slut. Men jag vill läsa vidare efter det, åtminstone en termin, när man ändå är inne i att plugga liksom. Jag har ju studentrummet i Stockholm också, så det vill man ju inte bvara ge upp när man väl har hittat ett....
Tänkte läsa psykologi eller teoretisk filosofi.... frågan är vilket jag ska välja


Dagens musiktips: Thåström - "Kärlek är för dom"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0