Henriks 23:e födelsedag!

Idag fyller jag 23! Hurra, hurra!

Okei, jag är inte så  över det faktiskt. Har knappt varit medveten om att jag har fyllt år, jag glömde helt bort ända tills nyligen. Men men, alltid trevligt att fylla år i alla fall. 23 nu.... ett litet steg närmare 30

Nåja! Igår var i alla fall lite släkt här och firade. Åkte till Linköping igår för att föräldrarna insisterade på att jag borde, hehe. Fika, tårta och lite sånt, det var trevligt. Fick en bok, lite kläder, godis etc.
Dessutom fick jag sammanlagt 1500 kronor, ska köpa en ny gitarr snart, en stålsträngad.... Någon som har förslag på bra gitarrmärken så är det välkommet

Tänkte gå ut ikväll också om jag orkar, måste ju göra någonting på ens födelsedag!

Hurra för mig!

Dagens musiktips: Plastic Bertrand - "Ca plane puor moi"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0