Musikvideo - "I don't want you getting too close to me"

Förra helgen spelade jag in en musikvideo med min kompis Christoffer Boman! Första gången jag agerar framför kameran på riktigt, så det tog ett tag att känna sig bekväm med det, men jag tror det blev ett hyfsat bra resultat i alla fall. Verkligen kul att göra någonting professionellt med min musik för första gången, hoppas på fler tillfällen att göra detta!
   Låten heter "I don't want you getting too close to me", och den handlar om att inte våga älska en annan människa av rädsla att såras. Här är några bilder från videon:



Alla bilder tillhör Christoffer Boman: http://christofferboman.se/main.html


Dagens musiktips: Little Marbles - "Jag hoppar och trampar på ditt hjärta"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0