Söndag med Nicolas

Träffade Nicolas idag, en ny kompis, fransman. Vi tog en lång promenad på Djurgården på en timme, mycket vackert i vinervädret.... kunde dock ha varit lite varmare, frös nästan öronen av mig. Sen gick vi till ett kafé för att värma oss lite, men satt utomhus och rökte istället, haha
Efter det gick vi hem till honom och åt middag med hans rumskamrater. Vi var fem personer, och bara en svensk förutom mig, hehe. Blev att prata engelska, men det är jag ju bra på som tur är!
Vi åt pasta och drack vitt vin, och glass till efterätt. Mycket trevlig kväll! Skönt att bli bjuden på middag också, eftersom jag inte hade råd att köpa mat själv

Men imorron är det lönedag som tur är: 12 000 in på kontot!

*     *     *

Så.... vad händer annars? Inte mycket.... kursen i teoretisk filosofi går framåt, har inte haft råd att köpa kursboken än, ska göra det imorgon. Jag får läsa ikapp lite i veckan

Ska börja leta efter någon bra körskola i stockholm också, ska ju ta körkort nån gång i vår! Får se hur det går, hehe


Dagens musiktips: The Plan - "Mon Amour"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0