Födelsedag i bilder!

Idag fyllde jag alltså 24 år!
Jag var i Linköping över helgen, hade en liten middag med familjen några släktingar idag. Vi firade både min födelsedag och min lillasyster som fyllde 21 i slutet av augusti. Igår firade vi min kusin som fyllde 11.... många som fyller år den här tiden på året

Men det var en trevlig middag, fick lite presenter och fick träffa min systerdotter Lily igen! Hon är tre månader nu, utvecklas otroligt fort. När jag såg henne i somras sov hon större delen av tiden, men nu var hon närvarande på ett helt annat sätt. Hon både skrattade och pratade nu



Bilder på mat och presenter!




Har fått en hel del grattis på facebook idag också, oväntat många faktiskt, vilket är kul! Tack allihop som skrev!

Grattis till mig själv!

Kommentarer
Postat av: Jannika

Grattis i efterskott :)

2010-10-24 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0